jutro

IMG_20151226_130218Cieszy mnie każdy nadchodzący dzień i nie ważne, czy ten dzień kończy jakiś tydzień, miesiąc, rok. Ważne jest, że się wymienia na coś nowego. Że po uzupełnieniu dnia chwilami, dostajemy znów pusty worek do załadowania. Można pójść dalej, zobaczyć więcej, coś zepsuć, coś naprawić. Można. Coś.

Mam tyle planów na życie …

Nie planuję zostać nikim wielkim czy sławnym, nie planuję podboju świata, tego wspólnego, nie marze o osiąganiu szczytów tych dosłownych, a jednocześnie planuję być większa, wspanialsza, patrzeć na siebie z góry i z boku, podbijać świat własnego ciała i umysłu, przekraczać jego granice i penetrować. Jest tyle rzeczy których nie wiem o sobie …. Tyle się może zmienić, wydarzyć, ułożyć, rozsypać i teraz, właśnie dziś jestem tego niezmiernie ciekawa.

Jestem podekscytowana, że chwile następują po sobie, że plotą mi sznurek, na którym mogę powiesić wszystko, co chcę i się przyglądać. I że jeszcze zostaje mi jakiś kawałek na to, co zawieszę jutro. Że jest jakaś dal, jakaś przestrzeń i że ona do mnie należy i może nie koniecznie będzie jak chcę, ale mogę sprawdzić, ile dam radę i jak potrafię.

Warto otwierać rano oczy … tyle jest jeszcze do zrobienia, do przeżycia tyle …

One thought on “jutro

Możliwość komentowania jest wyłączona.