Najpiękniejsze Piosenki Świata

co chwila odkrywam, albo ktoś mi wtyka do uszu, najpiękniejszą piosenkę świata. na miejscu pierwszym od jakichś 15 lat pozostaje Hej Hanno

piosenka ma to do siebie, że muzyka drąży korytarze dla słów, a głos rozszerza przestrzeń dla obrazów, które nagle malują się się same, na raz, w jednym momencie, całe, kompletne, choć niedokończone. bo właśnie w braku tkwi sekret pełni. w tym miejscu, gdzie można biegać, skakać i rozkładać ramiona, nie obijając się o wzrok niczyj i słowa jak kamienie nie bolą i nie gniota stóp.
a ja mam dziewczynę po słowackiej stronie …
ja też mam, kogoś, gdzieś , wołam, po tamtej stronie jest, po tej drugiej … nie słyszy

kilka dni temu dostałam w załączniku inną najpiękniejszą piosenkę świata …

 

o niej Wam jeszcze nie opowiem. jestem wysoko i oddycham chmurami, tam wszystko jest możliwe, ale przestrzeń zamknięta jest dla słów

5 thoughts on “Najpiękniejsze Piosenki Świata

  1. każdego porusza zapewne co innego i swoja przestrzeń lub pokój znajduje w innej muzyce. dla mnie najfajniejsze jest to żeby właśnie coś znajdować:-)ale miło mi, że Cie poruszyły

  2. tak mi sie zdawało bo ja juz ja tu puszczałam i chyba coś tam o niej mówiłysmy … jakos tak mi się kojarzylo że też lubisz

Możliwość komentowania jest wyłączona.