droga

czuję się jakby mnie ktoś przeniósł do równoległego świata o innych wymiarach. wszystko tutaj takie samo, ale zmienione. to nie kot w pustym mieszkaniu, to kot gdzie indziej. oddany, sprzedany, na wycieczce, gdziekolwiek, cokolwiek się stało, kot zobaczył w lustrze Kota
to nie stało się nagle, ja po prostu zapomniałam. zapomniałam, że szukam, że idę, że czekam, bo celem stał się kolejny krok. i pokonywanie zmęczenia i przeskakiwanie radości, żeby nie nasiąknąć nią zbytnio, nie ulec, nie zarazić się. Żeby nie mieć za dużo, żeby mi jej nie zabrali nie zatruli nie wykradli. zapomniałam, po co
a teraz chcę być nasiąknięta, czuję, że warto, chcę być mimo że, to wszystko jest nic nie warte,
ale dla mnie jestem kimś
a po mnie jest już wszystko jedno
tam gdzie nie widzę, pójdę, żeby dotknąć i posmakować, bo zwabi mnie nieznajomy, ale bezpieczny zapach, a ja będę na niego czujna

