seriale

Ela, prowadząca bloga scenki zaprosiła mnie do zabawy, która polega na wymienieniu i opisaniu kilku ulubionych seriali. Przyznam szczerze, że mam z tym kłopot i po dłuższym namyśle stwierdzam że, jedynym serialem oglądniętym w całości było Nad Niemnem ( książkę przeczytałam również), ale nie nazwałabym tego serialu ulubionym.
Poza tym jest masa seriali, o których słyszałam i które już wszyscy oglądali z wyjątkiem mnie, tak więc zamiast ulubionych seriali  (nie mam takowych, gdyż nie jestem w stanie zapamiętać godziny emisji i oglądać coś regularnie) wymienię te, które bardzo chciałabym oglądnąć:
1. In treatment

2. Kości

3. Dexter

i niestety nic więcej nie przychodzi mi do głowy… ale mam nadzieję, że się dowiem od innych

Śledząc dalsze reguły gry, zapraszam do podzielenia się swoimi ulubionymi serialami :
1 Book-erka z bloga Book-erka czyli pogotowie książkowe
2 Kamila z bloga Wytwarzanie i pisanie Kamili Szadaj
3 Marciocha z bloga Dziewczynka z zapałkami
4 Żółwicę z bloga Życie jest powieścią
5 autorkę bloga Concealed writing
i muszę jeszcze dopisać jedną osobę ( po prostu muszę, a Wy ją odwiedźcie koniecznie): Barbarella

19 thoughts on “seriale

  1. Czarek poważnie? ja nigdy nie oglądnęłam nawet 5 min, tylko słyszałam, że super …Schronienie, namyślaj się, ciekawa jestem

  2. dea, podobnie jak Ty, nie jestem fanką seriali. Przyznam szczerze – nudzą mnie. Wprawdzie oglądałam kiedyś Dynastię i Isaurę, ale kto tego nie oglądał ;)Ale obiecuję, pomyślę intensywnie, może coś sobie przypomnę albo coś wymyślę

  3. dea, "Dexter" jest o seryjnym mordercy, to znaczy tam chyba chodzi o to, że facet nocą morduje, a w dzień jest normalny. Jak wszystkie niemal amerykańskie seriale jest dobrze zrobiony w sensie warsztatowym i reżyserskim, więc jak kto lubi tego typu seriale, pewnie się nie zawiedzie, mnie znudził po jednym odcinku, więc moje zdanie nie jest miarodajne.

  4. marciocha absolutnie nie ma cisnienia żeby cokolwiek na siłę, możesz odpuścić to tylko zabawaczarek no mnie właśnie ta podwójna osobowość fascynowała to znaczy zaintrygowała, bo jak mówie nie widziałamjak mi sie uda to zobacze

  5. Chciałam też Cię dodać do zabawy- ale w ostatniej chwili zaświeciło mi- że już się opisałaś 🙂 W zasadzie nie lubię takich łańcuszków..ale co tam 🙂 Pozdrawiam serdecznie

  6. tego typu zabawy zawsze mają ukryty cel:-))) no wszyscy wiemy jaki:-)ale biegając po blogach przypomniałam sobie jednak masę seriali, które oglądałam i lubiłam m inn. Alternatywy 4, wspaniałe cudowne Daleko od szosy, Alaskę, Cudowne lata i pewnie jeszcze parę sie znajdzie:-)

  7. Serio, mam wymienic WSZYSTKIE seriale, jakie oglądam?… :)Z ostatnich najbardziej mi sie podobal "American Horror Story", z sitcomów "Two Broke Girls" i "Jak poznałem waszą matkę".Bardzo lubię takie seriale – bajki, "Dead like me" i "Tam, gdzie rosną stokrotki" są urocze.Najlepszy serial wszechczasów to chyba "Sześć stóp pod ziemią". Aaaa no i "South Park", oczywiście!

  8. no Ciebie właśnie podejrzewałam o fajne tytuły:-)Nic nie musisz, to zabawaa ten 6 stóp pod ziemia muszę chyba zdobyć, nie widziałam ani jednego odcinka.Udało mi się za to oglądnąć 1 odcinek in treatment, popatrzę dalej

Możliwość komentowania jest wyłączona.